"SALVATS" | ENTREVISTA A PEDRO QUIJADA I EDU REYES

31.05.2014 02:59

PEDRO: “TENIR LA SALVACIÓ ÉS UNA FELICITAT MÀXIMA”

  • Entrevista als dos entrenadors del 1r Equip després de certificar la permanència.
  • Pedro Quijada i Edu Reyes parlen sobre la temporada, analitzen el camí i agraeixen a moltes persones i comparteixen l’èxit amb l’afició
  • Edu Reyes: "Satisfacció i recompensa al treball realiztat"
  • Pedro: "Ningú creia en aquest projecte, en aquest equip. Nosaltres des del principi hi hem cregut"
 

 

Quines sensacions teniu després d’aconseguir la salvació?

PEDRO: Després d’un any de molt de patiment, de molt d’esforç, de moltes alegries i penes.. després de tant: tenir la salvació és una sensació de felicitat màxima. Hem estat tot un any lluitant per això, tenim l’objectiu pel qual hem lluitat i no podem demanar més.

EDU: Em reitero en tot el què ha dit el Pedro. Total satisfacció i recompensa al treball realitzat.

 

El moment més dur de la temporada?

EDU: Fa mes i mig, dos mesos... Estàvem pràcticament descendits, teníem un marge d’error molt petit... Allà va ser quan vam tocar fons, el pitjor moment.

Com es va aconseguir reaccionar després de tocar fons?

PEDRO: El grup es reduir però va augmentar el seu potencial i la seva energia: tots ens vam mirar a la cara i ens vam dir que havíem de fer alguna cosa. Tothom es va posar el monu de treball, es va renovar la il·lusií i ja tenim aquí la salvació.

 

Quin mèrit té l’objectiu?

EDU: La valoració es brutal. La gent des de fora ens reconeix molt aquest treball, molts no s’expliquen com hem aconseguit aquest objectiu.

PEDRO: Sempre he cregut des del primer moment. Quan vaig agafar l’equip estava jo i cinc jugadors, no hi havia res més. En aquell moment un 90% de la gent del futbol em deia que estava boig i que estava abocat al fracàs i que passaria un any enfonsat i que no ho treuríem endavant. Ningú creia en les possibilitats d’aquest equip i aquest projecte. El primer pas per tirar endavant va ser aconseguir comptar amb l’Edu al meu costat. A partir de  llavors treball i treball. En moments durs hem tingut dubtes, però de cada cop ens hem aixecat amb més força.

 

I sobre el futur? Ganes de seguir una temporada més? Amb la mateixa plantilla fins on? Hi haurà jugadors amb futur lluny d'aquí?

EDU: Primer hem de guanyar al Mollet. Lògicament és un grup que ens agradaria molt tenir. Però primer cal decidir moltes coses... I abans de tot plegat: seguir celebrant allò aconseguit i guanyar al Mollet.

PEDRO: Hi ha jugadors d’aquest grup que es mereixen moltes coses. Alguns podrien tenir ofertes bones perquè hi hagut gent que ha fet una temporada brutal: a nivell d’implicació i de rendiment. Ara entrem en un tram en què s’han de prendre decisions. Però abans volem lluitar per acabar amb 43 punts i això passa per guanyar al Mollet.

 

Un últim missatge? Agraïment, dedicatòria, el què vulgueu...

EDU: Donar les gràcies a tota la gent que ens ga recolzat durant l’any i sobretot als qui han confiat en nosaltres. També, òbviament al club.

PEDRO: Jo vull dir dos noms propis que es mereiexen un món, dues persones que ens han donat molt: Pere Bascú i David Casany. Ha estat un plaer haver compartit temporada amb tots dos, tots dos indispensables. També afegir agraïment a l’Aitor Fernadez, sempre l’hem tingut quan l’hem necessitat.

Per últim agrair el suport de la coordinació i el club en sí. I també gràcies a l’afició que ens ha fet costat. Em quedo sobretot amb la imatge de l’afició en aquests darrers partits: amb jugadors del futbol base, amb els seus pares i mares que conec i que han estat al nostre costat i que també són part d’aquest èxit. Pel que fa al meu seguidor número 1 (el meu germà), és un dels meus millors amics i una de les persones més especials a la meva vida. El seguiment que ha fet ell sobre la nostra temporada no té preu, ha estat increïble, són coses que un s’emporta ben endins. 

Volver

Contacto

Cevilassardedalt
C/ Salvador Albert i Riera s/n
Vilassar de Dalt, 08339

Telf. 93 750 70 31

 


Instagram

 

 

https://www.ivoox.com/playeriVoox_em_6895_11360_1.html"> name="movie" value="https://www.ivoox.com/playeriVoox_em_6895_11360_1.html"> name="allowFullScreen" value="true">https://www.ivoox.com/playeriVoox_em_6895_11360_1.html" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" wmode="transparent" allowscriptaccess="always" width="206" height="182">https://www.ivoox.com/playeriVoox_em_6895_11360_1.html"> name="movie" value="https://www.ivoox.com/playeriVoox_em_6895_11360_1.html"> name="allowFullScreen" value="true">https://www.ivoox.com/playeriVoox_em_6895_11360_1.html" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" wmode="transparent" allowscriptaccess="always" width="206" height="182"> 

© 2017 Tots els drets reservats

Crea una página web gratisWebnode