Futbol Base - Lesió Miguel Espino

23.10.2015 08:39

#RECUPÉRATECRACK, EL GRAN GEST DE MARC GASULLA

  • Miguel Espino, jugador del Bufalà, es lesionava de gravetat el passat dissabte a Vallmorena
  • Marc Gasulla, jugador del nostre juvenil ‘A’, estava implicat en la jugada de la lesió
  • El nostre jugador sorprendria a tothom amb els seus detalls: visitant al jugador del Bufalà, penjant una fotografia d’ànims i entrevistant-se al Fora de Joc
  • El jugador del Bufalà participava al programa de ràdio i agraïa “de tot cor” a tots els qui estant fent-li suport

 

Si fa menys d’un mes era jugador verd i blanc qui patia una greu lesió a Vallmorena, en aquesta ocasió es tractava d’un jugador rival qui queia lesionat sobre la nostra gespa. Es tracta de Miguel Espino, jugador del Bufalà. En el partit que els enfrontava al nostre juvenil ‘A’ el jove jugador badaloní va lesionar-se de gravetat en un xoc fortuït amb Marc Gasulla. El Miguel va ser traslladat a l’hospital, on se li diagnosticaria un trencament del fèmur i on es descartarien d’altres lesions més greus. A dia d’avui el jugador ja està a casa seva i no caldrà que sigui operat. En quan al Marc, el nostre jugador també va caure lesionat i, a manca de més proves, sembla ser que pateix un esquinç al turmell i una possible fractura en aquella mateixa zona. Des del web del CEVILASSAR desitgem una ràpida recuperació a tots dos jugadors! Molts ànims!

 

Visita sorpresa i fotografia

El que ningú s’esperava després d’aquesta greu lesió, seria la reacció del nostre jugador Marc Gasulla. I és que no només va estar al costat del Miguel en el moment de la lesió, sinó que també estaria al seu costat al dia següent. El Marc decidia visitar a l’hopsital al Miguel al dia següent. Un fet que va sorprendre al Miguel i a la família del jugador badaloní. Tot el seu entorn més proper van agrair el gest del Marc.

 

Però aquí no s’acaba... Una fotografia penjada a les xarxes socials també impregnava de companyerisme aquesta història. El Marc publicava un collage d’imatges (imatge principal de la notícia) on s’hi veien fotografies de tots dos jugadors i del moment de la lesió. Gasulla citava la frase “El fútbol te da muchas alegrías, pero también alguna que otra desgracia. #recuperatecrack! @migueel_espino04”. Ràpidament el propi Miguel li agraïa el gest. A la seva reacció si unirien molts jugadors del propi Bufalà així com amics i companys del Marc.

 

Marc Gasulla: "Aquests detalls són els que a tots ens agradaria que tinguessin amb nosaltres"

Dies després de tot plegat, el programa Fora de Joc tenia la gran sort de poder captar la història per transmetre-la a tots els seus oients. Els darrers 15 minuts de programa es van dedicar a escoltar les paraules del Marc Gasulla i també del propi Miguel. El jugador del Centre Esportiu Vilassar apuntava que “la família del Miguel em va dir que no em preocupés, que no era culpa meva i que estaven molt agraïts amb els meus detalls” , també afirmava que “aquests detalls són els que a tots ens agradaria que tinguessin amb nosaltres si ens passés això”. Per últim, el propi Marc Gasulla també afegia el seu missatge cap al Miguel: “A ell ja li vaig dir que em sap molt de greu el què ha passat, que són coses del futbol.. Vull que es recuperi el més aviat possible, que sigui fort sobretot mentalment.. I quan es recuperi ja li he dit que ens veurem de festa i que està convidat a una ronda!”.

 

Miguel: “De tot cor, moltes gràcies”

En quan a les paraules del Miguel Espino, el jugador badaloní va destacar que el va “animar molt” veure al Marc a l’Hospital: “Deixant de banda el futbol, a mi el Marc m’ha demostrat que és una grandíssima persona, un gran amic per tot el que ha fet. Des del moment de la lesió, a l’hospital i fins i tot a les xarxes socials. A mi i als meus companys ens han encantat els seus detalls”. El Miguel també aprofitava l’entrevista per sincerar-se: “Jo m’esperava una lesió molt més greu, alguna lesió de lligaments i de genoll... Al final només ha estat el fèmur i segurament no m’hauran d’operar”.

 

Des del Fora deJoc, finalment, també li vàrem demanar que enviés un missatge, el què el, vulguès.. I el jugador del Bufalà no va deixar-se a ningú: “Vull donar les gràcies als companys meus, un Sergio López (coordinador del Bufalà, per tot el que ha fet per mi), a la directiva del Bufalà (pels ànims que m'estan donant), al meu entrenador per Christian per tot el que m’està animant, moltes gràcies també als entrenadors del Vilassar de Dalt i jugadors i directiva per com em van tractar, me’n recordo també de l’àrbritre i de l'afició dels dos equips, i sobretot donar les gràcies al Marc Gasulla per tots els seus detalls. De tot cor, moltes gràcies a tots”.

 

Volver

Contacto

Cevilassardedalt
C/ Salvador Albert i Riera s/n
Vilassar de Dalt, 08339

Telf. 93 750 70 31

 


Instagram

 

 

https://www.ivoox.com/playeriVoox_em_6895_11360_1.html"> name="movie" value="https://www.ivoox.com/playeriVoox_em_6895_11360_1.html"> name="allowFullScreen" value="true">https://www.ivoox.com/playeriVoox_em_6895_11360_1.html" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" wmode="transparent" allowscriptaccess="always" width="206" height="182">https://www.ivoox.com/playeriVoox_em_6895_11360_1.html"> name="movie" value="https://www.ivoox.com/playeriVoox_em_6895_11360_1.html"> name="allowFullScreen" value="true">https://www.ivoox.com/playeriVoox_em_6895_11360_1.html" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" wmode="transparent" allowscriptaccess="always" width="206" height="182"> 

© 2017 Tots els drets reservats