Fora de Joc número 130 - Millors frases

10.10.2014 20:29

LES MILLORS FRASES DEL PRIMER FORA DE JOC!

El passat dimarts s'estrenava una nova temporada del Fora de Joc. En el primer dels programes hi teníem a grans protagonistes i aquí en destaquem les seves millors intervencions. 

 

Les millors frases de Jaume Bonet

"Ens dóna molta confiança començar així i ens ajuda a mantenir la il·lusió per intentar assolir l’objectiu de la temporada i seguir treballant a un bon nivell."

"Altres anys s’ha començat amb algun empat i derrota i aquest any hem començat amb victòries i tot gràcies a una gran actitud dels jugadors  i sobretot gràcies a la il·lusió de tot el grup."

"Si mantenim la intensitat d’aquests primers partits (sobretot com els de Pla d’en Boet) pocs punts se’ns haurien de perdre però és evident que mantenir-se a aquest nivell no serà fàcil."

"Entenc que hi hagi gent desil·lusionada pel que va passar l’any passat amb el primer equip. Però jo ara els convido a venir al camp a veure un equip que vol estar a dalt i que a més també està farcit de jugadors de la casa. Veuran gent del poble que intenta oferir un bon nivell de joc."

"Crec que estem en el bon camí, confio molt en els meus jugadors i no em preocupa com pugui jugar l’Atlètic de Masnou."

Una missatge de temporada? "Treballarem. La temporada és molt llarga, hi ha molts mesos per davant i poden haver alts i baixos. M’agradaria mantenir el treball i la il·lusió, mantenir la pinya… Partint d’aquesta base, i de que tenim molt bon equip, amb treball la resta anirà venint"

 

Les millors frases de Jordi Capeta

Els 2 gols: “Al minut 45 vaig rebre un passada llarga, la pilota va caure d’un rebot i des de la frontal de l’àrea no m’ho vaig pensar dos cops, vaig xutar i va sortir bé.” I pel que fa al segon “el Carlos a la 2a part ens va donar una instrucció molt clara “hem de córrer en totes” i això és el que vaig fer, vaig anar a pressionar, el central va fallar, em vaig quedar sol davant del porter i vaig definir com em va semblar més adequat, picant la pilota per sobre del porter”

"Durant tot el dia vaig estar molt nerviós per les ganes de començar la lliga. Era un partit molt esperat per mi... Feia molt de temps que desitjava tornar a jugar a futbol i sentir-me futbolista.”

"Vaig acabar molt content amb l’actuació de l’equip perquè se’ns va girar el partit molt d’hora i vam saber donar la cara, vam saber demostrar que som el Vilassar , que no ens arronsem davant de ningú i que amb esforç i treball podem aconseguir bons resultats."

"Podem esperar un Juvenil ‘A’ que batalli, que doni guerra i que vagi partit rere partit sense marcar-se objectius molt grans perquè sabem que som un equip de primer any i malgrat l’experiència no sigui molt important, a vegades el físic sí que ho és. Però som un equip al què li veig molt de futur..."

 

Les millors frases d'Emilio Gómez Pova

"Estic molt content,  és un grup molt nou (amb 10 incorporacions noves), un grup amb moltes ganes, amb molta qualitat i un grup que ve content a entrenar i predisposat a fer les coses bé i a aprendre. Tot això per a mi, com a entrenador, és molt positiu."

"El primer objectiu és mantenir la categoria... Som un equip de primer any i malgrat tenir molta qualitat no serà fàcil. I després l’altre objectiu és que el grup en sí gaudeixi de la temporada."

 

Les millors frases d'Esteve Forgas

"Ha estat un primer partit fàcil i hem de pensar que durant la lliga hi hauran rivals més forts i no podem refiar-nos. Crec que encara no hem pogut demostrar el nostre potencial perquè tant en pretemporada com a la primera jornada ens hem enfrontat a rivals inferiors."

"És un grup que no coneixia. I realment és un equip amb moltes ganes, amb intensitat, amb un bon nivell de futbol... De fet és un dels equips més intensos que mai he entrenat. Els qui no tenen la fase tècnica tant desenvolupada ho contraresten amb moltes ganes i intensitat."

"L’objectiu és que els nens millorin i que acabin la temporada contents. L’objectiu no és guanyar cap lliga sinó que es reflexi als partits el què treballem en els entrenaments."

Sobre el Primer Equip... 

"Portem tres partits de lliga, tres victòries i en principi està anant tot molt bé. Jo m’esperava un bon inici de lliga i de fet espero que estiguem a la zona alta durant tota la temporada.  Ara estem en una bona línia i hem de seguir igual."

"La clau per estar a dalt és la il·lusió i les ganes que té tot el grup. Com diu el Jaume, anirem partit a partit, i intentarem estar a la zona alta anant a guanyar a cada jornada."

"No estem a primera catalana, en quan a futbol el nivell no és tant alt. Ara és 4ta Catalana, però amb gent d’aquí del poble, gent coneguda, nois que han jugat tota la vida al Vilassar. Crec que és maco anar a veure aquest tipus de partits on coneixes els jugadors i on veus que s’esforcen per donar el màxim per l’equip de seu poble."

 

Les millors frases de Sergi Gonzalez

“La lectura que fem des de la coordinació és molt positiva perquè tots els equips són molt competitius. La única ‘problemàtica’ la podem trobar a la part alta, la de juvenils: on tenim dos equips molt justets i on estem treballant per incorporar més jugadors. Pel que fa de Cadets cap a baix: el club té una salut molt maca. Estem competint en categories altes i tenim equips de primer any que ja han de defensar categories i això ens marca la dificultat de molts reptes. D’aquesta primera jornada cal valorar molt la espectacular victòria 2-4 del Juvenil ‘A’ . La valoració d’aquest inici és que tenim salut a la base i això ens donarà èxits segur”.

“A tot això m’agrada també destacar que el Primer Equip va líder, amb tres victòries i amb una clara línia ascendent de joc i això és el més important”

 

Les millors frases de Josep López

"El de setembre és el mes al que li tinc més pànic de tots perquè s’ajunten els inicis d’entrenaments, el procés de tramitar les llicències... I paral·lelament també has d’haver tingut gran part de la pretemporada planificada (amb més de 100 partits amistosos). A més aquest any hi ha hagut una complicació afegida perquè hem hagut de donar d’alta als jugadors al portal del federat. En aquest sentit, ho hem aconseguit dur a terme tot i estem molt contents."

"Sóc un fan número 1 del programa. El Fora de Joc el trobo imprescindible pel nostre club. A tot això m’agradaria que tothom es sentís realitzat amb aquest programa i que la gent pugui descobrir el què realment es viu i es fa al CEVilassar per dins. Crec que a través del programa som capaços de transmetre tota aquesta feina que es fa des del club."

Volver

Contacto

Cevilassardedalt
C/ Salvador Albert i Riera s/n
Vilassar de Dalt, 08339

Telf. 93 750 70 31

 


Instagram

 

 

https://www.ivoox.com/playeriVoox_em_6895_11360_1.html"> name="movie" value="https://www.ivoox.com/playeriVoox_em_6895_11360_1.html"> name="allowFullScreen" value="true">https://www.ivoox.com/playeriVoox_em_6895_11360_1.html" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" wmode="transparent" allowscriptaccess="always" width="206" height="182">https://www.ivoox.com/playeriVoox_em_6895_11360_1.html"> name="movie" value="https://www.ivoox.com/playeriVoox_em_6895_11360_1.html"> name="allowFullScreen" value="true">https://www.ivoox.com/playeriVoox_em_6895_11360_1.html" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" wmode="transparent" allowscriptaccess="always" width="206" height="182"> 

© 2017 Tots els drets reservats

Haz tu página web gratisWebnode