JOAN MOLINA FITXA PEL CEVILASSAR

03.07.2013 22:17

JOAN MOLINA: “SÓC UN HOME DE REPTES, I M’HAN CONVENÇUT”

  • El ex- de la UEVilassar de Mar presentat com a nou jugador del CEVILASSAR
  • Molina evita la retirada i provarà de viure el seu darrer any com a futbolista amateur a la Primera Catalana i de la mà del CEVILASSAR 
  • Missatge a l’afició: “Amb gent jove i amb la idea atrevida del cos tècnic, jo crec que s’ho podran passar bé"
  • Molina: “El meu repte personal és aconseguir el bé col·lectiu: mantenir la categoria”
  • Pedro Quijada: “Aquest és i serà el fitxatge estrella de la temporada. Tots ja coneixem quin és el seu bagatge i la seva trajectòria. És molt gran”

 

Joan Molina ja ha estat presentat com el primer fitxatge oficial per a la temporada 2013-2014 del CEVILASSAR. La presentació s’ha fet oficial aquest dimarts i durant l’anterior dilluns el propi jugador va acceptar el petit repte de realitzar la seva primera entrevista com a jugador verd i blanc. L’entrevista la va concedir al Programa Fora de Joc, on també es va entrevistar a l’entrenador del Primer Equip; un Pedro Quijada que ens va parlar sobre tota la feina que s’està realitzant en aquests dies (sobretot en matèria d’incorporacions) i sobre la pretemporada que realitzarà l’equip en aquest proper mes d’agost. Aquesta entrevista a Pedro Quijada i tots els fitxatges ja oficials no només els podeu esbrinar escoltant el programa sinó que també els farem arribar en els propers dies en aquest mateix portal web.

Sobre la incorporació de Joan Molina, procedent de la UE Vilassar de Mar, Pedro Quijada va arribar a afirmar que "aquest és i serà el fitxatge estrella de la temporada”. A més va afegir que “és un plaer increïble que un jugador i una persona d’aquesta qualitat pugui estar tant al nostre equip com al nostre club. Tots ja coneixem quin és el seu bagatge i la seva trajectòria. És molt gran”.

 

ENTREVISTA A JOAN MOLINA

 

Quina edat tenim, per cert?

Tinc 37 anys i ho dic orgullós perquè n’hi ha molts que no han pogut arribar fins aquí... (riu)

 

Tots pensàvem que penjaves les botes... I ara acceptes un nou repte! Perquè?

Ja són 21 temporades les que porto jugant en Primers Equips i la veritat és que ja tocava una mica pensar en la retirada però el projecte que se m’ha presentat és molt maco, hi ha un ambient excepcional a Vilassar, el cos tècnic em sembla que té una idea que coincideix bastant amb el què jo penso sobre el futbol. I bé, si el projecte és tant maco i jo sóc un home de reptes, doncs no es va trigar gaire en convence’m.  

 

Ja vas ser jugador del CEV fa molts anys, no?

Així és. La vida a vegades compta amb cercles que comencen i es tanquen en el mateix lloc. En aquest sentit jo vaig començar aquí quan tenia 17 o 18 anys, a Primera Regional, quan el camp era de sorra. Ara intentarem que aquest any sigui l’últim i tanqui el cercle al CEV.

Com estàs?

Estic bé. Tinc els meus petits inconvenients físics per l’edat perquè quan passes de la trentena t’has de cuidar més però això és quelcom que va amb mi. L’any passat vaig acabar físicament bastant esgotat però no només en l’aspecte físic sinó que també en el psicològic perquè allà (Vilassar de Mar) hi havia un planter molt jove i quan ets veterà et toca adquirir un altre paper.

 

Així doncs, en l’aspecte físic com estàs?

En l’aspecte físic estic bé i espero en el proper mes posar-me millor.

 

Quin tipus de jugador és Joan Molina?

Jo sempre he jugat de 9 però el cert és que sempre m’he reciclat. Sóc una persona que aprèn constantment o intento aprendre de tothom tot el què puc (fins i tot mirant el propi futbol per la tele). En aquest sentit he acabat jugant en moltes posicions: he arribat a jugar de central perquè en un partit no hi havia més jugadors, de porter també he jugat..! Però el cert és que la meva demarcació, habitualment, és quan més a prop de l’àrea millor!

 

Què et demanes a si mateix per aquesta propera temporada?

Normalment no em poso objectius... però sóc una persona que si vaig a fer algo ho faig al 100%, perquè anar i no fer-ho no va amb mi. Sóc una persona que ha parlat amb el cos tècnic en el sentit de que si no em trobés bé o tingués cap problema jo seria el primer que aniria i, sincerament, els hi diria. Com a repte personal em proposo, primer, el bé del grup: que és mantenir la categoria. A partir d’aquí que els nois madurin, aprenguin i puguin millorar.

Algun missatge cap a l’afició?

Jo crec que ara s’aposta per gent jove, per gent d’aquí i dels voltants, el què cal és que ens donin un cop de mà i vinguin i s’ho passin bé i disfrutin perquè jo crec que la proposta que tenim per aquest any, amb gent jove i amb la idea atrevida del cos tècnic, jo crec que s’ho poden passar bé. 

 

Per tant, pinta bé?

Jo crec que pinta bé. Ho afrontem amb molta il·lusió però també amb molta cautela perquè sabem que la Primera Catalana és una categoria molt complicada i s’haurà d’anar pas a pas. Però el que sí que està clar és que quan més suport de l’afició i del poble molt més fàcil ho tindrem. 

 

Un jugador amb molta trajectòria...

Joan Molina ha estat un dels trota mons més reconeguts en el panorama del futbol semi-professional de l’àmbit català en les dues darreres dècades.

Un davanter que ha arribat a militar a la 2a Divisió B en equips com el la UD Gramanet o el FC Santboià. A la 3a Divisió al mateix Santboià,  a l’Europa, al CE Mataró, al Ricoh Premià, al Llagostera, al Vilafranca i a la UE Vilassar de Mar. La seva experiència a la Primera Catalana, categoria en la què jugarà aquest any, l’ha viscuda en equips maresmencs: al Vilassar de Mar (on va aconseguir ascendir a 3a divisió) i al CD Masnou (tot just al inici de la seva carrera, després de la seva primera experiència al CE Vilassar a la Primera Regional). Dins aquelles experiències una de les que més recorda, per exemple, és aquella en què “es va perdre un PlayOff d’ascens a la 2a Divisió al camp del Toledo”. Tot i això ell insisteix en què “després de tants anys i tant futbol a un nivell altament competitiu és complicat destacar una sola experiència”. Del seu palmarès també podem afegir 6 playoffs d’ascens a 2a Divisió B, 2 copes Federació, 3 trofeus “Millor jugador de la 3a Divisió” i un Pichichi en aquesta mateixa categoria.

 

 

Volver

Contacto

Cevilassardedalt
C/ Salvador Albert i Riera s/n
Vilassar de Dalt, 08339

Telf. 93 750 70 31

 


Instagram

 

 

https://www.ivoox.com/playeriVoox_em_6895_11360_1.html"> name="movie" value="https://www.ivoox.com/playeriVoox_em_6895_11360_1.html"> name="allowFullScreen" value="true">https://www.ivoox.com/playeriVoox_em_6895_11360_1.html" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" wmode="transparent" allowscriptaccess="always" width="206" height="182">https://www.ivoox.com/playeriVoox_em_6895_11360_1.html"> name="movie" value="https://www.ivoox.com/playeriVoox_em_6895_11360_1.html"> name="allowFullScreen" value="true">https://www.ivoox.com/playeriVoox_em_6895_11360_1.html" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" wmode="transparent" allowscriptaccess="always" width="206" height="182"> 

© 2017 Tots els drets reservats

Crea una web gratisWebnode