Entrevista a Àlex Figueredo

02.04.2014 20:17

ÀNIMS FIGUEREDO!

  • Àlex Figueredo, porter de l’Infantil ‘C’, estarà uns 8 mesos de baixa
  • El porter serà operat de la seva espatlla esquerra
  • Tant l’Àlex com el seu germà Marc van ser entrevistats al Fora de Joc

 

David Casany - Novament al programa de ràdio Fora de Joc vam poder gaudir de moments especials al costat d’algun dels nostres jugadors. En aquesta ocasió els germans Figueredo van ser els protagonistes de la història que es va voler compartir amb tota la família del CEV.

Tots dos germans juguen al nostre futbol base, l’un en la categoria de benjamins, l’altre en la d’infantils. El primer en arribar a vestir de verd i blanc va ser l’Àlex, més tard (aquesta temporada) ho ha acabat fent el petitó de la família, el Marc.

Des del Fora de Joc no només volíem esbrinar com són les seves aventures en verd i blanc després de decidir deixar enrere el Santvicentí; sinó que des del programa de ràdio del CEV el què es pretenia en aquesta ocasió era tornar a fer costat a un jugador nostre que de ben segur no passa pel seu millor moment. Estem referint-nos a l’Alex Figueredo, porter del Infantil ‘C’ que està lesionat de gravetat i que haurà de ser operat de la seva espatlla esquerra. Una operació que el mantindrà allunyat dels terrenys de joc durant un llarg període de temps.

 

TORNA A ESCOLTAR L'ENTREVISTA! (min22)

 

La lesió de l’Àlex

No era la primera vegada que li passava, ja havia patit una luxació de l’espatlla en més d’una ocasió. Però aquesta ja havia de ser la definitiva. Just cap al final d’un entrenament específic de porters “em van xutar, vaig tirar cap enrere per fer l’aturada i amb un mal gest se’m va sortir...”. Així ho explica l’Àlex, qui afirma que ara el què toca ja és “operar” i que en breus sabrà quan serà aquesta operació. Una intervenció que, com bé dèiem, el mantindrà molt de temps fora dels camps: “Trigarem 1 mes d’espera, estaré 2 mesos amb el braç immobilitzat i finalment hauré de fer 6 mesos de rehabilitació”. Tot plegat, doncs, el durà a estar uns 8 mesos de baixa.

 

Tornarà aviat, i sap que no està sol

“Des del club m’han ajudat moltíssim. El Sergio Nieto (entrenador de porters) ha estat en tot moment al meu costat, els coordinadors també. També he rebut trucades de suport, els meus companys d’equip estan amb mi i estic molt agraït a tothom”. Així, sense que gairebé se li preguntés, el propi Àlex afirmava que no se sent sol i que està recolzat per moltíssima gent del club. Això sí, si ha de destacar un nom per sobre de la resta aquest és el de Sergio Nieto: “És com un amic. És un gran entrenador, sempre m’ha ajudat molt, em va fer un Power Point fins i tot l’altra vegada; podem parlar de tot amb ell i ens portem molt bé amb ell”.

 

Sergio Nieto ens parla de l’Àlex

“Él ya sabe que vamos a estar a su lado, yo por mi parte ya sabe que me voy a volcar en todo lo que necesite y que le quede claro que todo esto no le va a perjudicar para nada en su progresión como portero.”

“No te preocupes, eres muy joven y esto no te a va perjudicar.”

“Es un portero actual, portero táctico e inteligente, sus decisiones son prácticamente siempre acertadas, siempre mira por el grupo antes que por él, un portero que en acciones de incertidumbre piensa antes de tomar una decisión. Y como persona es muy cariñoso, muy cercano, trabajador, receptivo a cambios... Me encanta como habla, como se expresa.. Es todo sentimiento. Por como es se merece todo el soporte y todo tipo de afecto.”

Volver

Contacto

Cevilassardedalt
C/ Salvador Albert i Riera s/n
Vilassar de Dalt, 08339

Telf. 93 750 70 31

 


Instagram

 

 

https://www.ivoox.com/playeriVoox_em_6895_11360_1.html"> name="movie" value="https://www.ivoox.com/playeriVoox_em_6895_11360_1.html"> name="allowFullScreen" value="true">https://www.ivoox.com/playeriVoox_em_6895_11360_1.html" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" wmode="transparent" allowscriptaccess="always" width="206" height="182">https://www.ivoox.com/playeriVoox_em_6895_11360_1.html"> name="movie" value="https://www.ivoox.com/playeriVoox_em_6895_11360_1.html"> name="allowFullScreen" value="true">https://www.ivoox.com/playeriVoox_em_6895_11360_1.html" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" wmode="transparent" allowscriptaccess="always" width="206" height="182"> 

© 2017 Tots els drets reservats

Haz tu página web gratisWebnode